Saturday, January 28, 2012

thx kawan

pernah x korang kena tipu?
atau 
korang ni tipu orang?

xkisahlah korang di pihak yg mana pon sebab
aku cuma nak kongsi story cket
cket la kot

dulu,mase aku skolah  dulu,
aku ade sorg kawan,
mase nak dekat2 pekse penting,
dia selalu datang umah aku,
untuk belajar same2,die lemah math,so,
aku tolong la dia..aku xkisah lah asalkan dia nak belajar,1 sen pon aku xpernah mintak dari dia
dia pon baik dgn aku,so aku xla kisah sgt,tapi,
aku xsangke dia kawan dgn aku sebab nak minta tolong aku..

lepas je pekse,dia terus buat xtahu kat aku,
yang 2 aku xkisah la sgt tp, 
dia gaduh dgn org lain,aku pulak yg salah
bila aku nak jumpe face 2 face dia ngelak

sejak dari hari2,aku fobia bila ade classmate yang nak rapat dgn aku,
sbb aku da byk kali kene,
berkawan untuk kepentingan
sedangkan aku ikhlas utk berkawan
senang2 aje dia putuskan tali silaturahim yg aku jage selame ni
  
aku bersangke baik pada dia,
tapi ini mungkin ujian Allah untuk aku,
sebab 2 la kawan2 aku x banyak 
tapi,aku jage kawan2 aku,
biarlah seorang 2 pon kawan aku.

kawan2 adalah ilham,
bila kita mati,

kawan2 yg akan doakan kita..

inilah yg aku belajar dari seorang kawan.

thx kawan..






Saturday, November 19, 2011

KimChi SeRies














Kimchi Bambi Grey 16MM 0-800
                                                       Kimchi Bambi Brown 16MM 0-800
                                                        Kimchi Bambi Blue 16MM 0-800
                                                        Kimchi Bambi Violet 16MM 0-800
                                                          Kimchi Bambi Green 16MM 0-800
                                                       Kimchi Bambi Pink 16MM 0-800
                                         **Kimchi Bambi 25 per step 100 125 150 175 200

Sunday, October 2, 2011

Rohto C CUbe

i wanna do a review about
rohto c cube

rohto c cube is my favourite 
eyedrops.


Use for: Discomfort while wearing soft or hard contact lenses, supplementation of tears (dryness of the eye), eyestrain, blurred vision (in case of excessive eye mucus)


I like this eyedrop for 3 reasons.

    1) It is blue and looks so much better than regular plain eyedrops(unic square shape)

    2) Has a cooling sensation

3)Most important reason) 

You can use it REGULARLY or when you wear contacts!

because it also

re-fresh

moisterize

soothes

my eyes~


Saturday, October 1, 2011

focusssssss~~

i need to focus on my study
bcoz of the expectation 

is to high

and 
i dont like to be a 
hypocrite 
person

its like a burden
if i dont like a person
i just show it

hahahahahhahaah

focus on my work is better
than buzy entertain their 
behavior~

Monday, September 26, 2011

I am not a competent student~

i am student
currently doing degree 

to stay at residental college i need to active 
in co-curiculum

but,
i don't like outdoor activities
its hard for me to mix around with people especially boy
what i mean is
with people i don't know
and i dont care....





Saturday, September 24, 2011

tukar Bahasa~

bllog ini akan bertukar bahasa ke bahasa inggeris
sebabnya 

nak improve bahasa inggeris

so,kalo ada kesalahan
sila tegur k~